reklama

CAMPFEST 2018

Po prvý krát som navštívila už 20.ročník festivalu Campfestu. Bola som nesmierne prekvapená z kvality organizácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Po prvý krát som navštívila už 20. ročník festivalu Campfest. Bola som nesmierne prekvapená z kvality organizácie tohto festivalu. Mali to vymakané po každej stránke. Festival sa nachádza na ranči v Kráľovej Lehote. Je to veľký areál situovaný v časti Svarín. V celom areáli sa nesmie požívať alkohol a fajčiť sa mohlo mimo areálu, alebo na nimi vyznačených miestach. Prišla som okolo 11:00 hodiny a na vstupe sa trošku dlhšie čakalo, pretože tam bolo málo dobrovoľníkov na zápis na registráciu. Hneď ako sme vošli som sa utekala najesť, lebo som po tej čakačke v rade na tom slnku vyhladla. Kvalita ponuky stánkov bola nad moje očakávania, každí si tam našiel to svoje. Sobotňajší program bol z čoho vyberať. Ja som si zgustla na divadelnom predstavení od francúzskeho rozprávača Chyc Polhit za sprievodu francúzskeho kvintenta muzikantov a spevákov The Trombinoz Notes, a umelkyňa Myriam Schott dotvárala celkový príbeh svojimi štetcami na plátne. Popočúvala som si aj seminár speakera Jula Slováka o Víťazstvu nad strachom. V Stodole ma ohromila česká kapela Adonai. Ďalší seminár som si vypočula na tému Odpustil som? Speakerom bol Vlasťo Beňa. Zablúdila som aj na koncert do Stodoly skupiny Psalm Drummers z Anglicka ale to som po dvoch minútach sa otočila na päte. Žalmový bubnisti ma moc neoslovili. Po hambáči som si vysedela radu v poradenskom stane a konečne začal hlavný program v Hangári, ktorý bol preplnený ako na Václaváku. Spevák kapely Timothy Marian Lipovský rozkýval všetkých, a pripravil pôdu pre speakera Timoteja Hanesa na tému Pretlač sa! 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odporúčania: večer, keď zapadne slnko mi už bola dosť zima. Rieka Váh, ktorá ohraničuje zo severnej strany poskytla desiatkam účastníkom, veľkých aj malých, schladiť sa. (takže plávky a uteráky so sebou). Nezabúdajú tu ani na deti. Pre tie veľké je tu k dispozícií vodný futbal, hokejbal, dve volejbalové ihriská. Pre menšie sú postavené skákacie hrady, dve veľké ihriská so šmýkalkami, pieskoviskom a hojdačkami. A pre bábätka a ich mamičky je postavený baby stan, kde si môžu oddýchnuť, nakojiť a pohrať sa. 

Cena vstupenky na celý sobotňajší program bol 19 eur. Keď ste prišli len na hlavný program večer bola cena 14 eur. 

Silvia Fatrsík

Silvia Fatrsík

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tak Ja som, ktorá som a že som. :D Som ženská, manželka a matka zo širokým záberom. Rada fotím, varím, nakupujem, cestujem, spoznávam, vychovávam, upratujem, facebookujem, čítam a pozerám filmy. Mam srdce na dlani a kúsok ho aj do svojho blogu dám. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu